X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 02 دی 1399
تعداد بازدید خبر : 77
تاریخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 02 دی,1399 | 06:41 ب.ظ
تاریخ انتشار : ﺳﻪشنبه, 02 دی,1399 | 06:36 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 02 دی,1399 | 06:41 ب.ظ

صرفه جویی در مصرف ۴۵۰ هزار برگ کاغذ با ابلاغ الکترونیکی در گلستان

  • صرفه جویی در مصرف ۴۵۰ هزار برگ کاغذ با ابلاغ الکترونیکی در گلستان

 

رئیس شورای حل اختلاف استان گلستان از صرفه جویی در مصرف ۴۵۰ هزار برگ کاغذ با ابلاغ الکترونیکی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد حقوق بشر، احمد جعفری، رئیس شورای حل اختلاف استان گلستان در گفت‌وگو با میزان از صرفه جویی در مصرف ۴۵۰ هزار برگ کاغذ با ابلاغ الکترونیکی خبر داد و بیان کرد: امسال با ابلاغ اوراق قضایی شورای حل اختلاف گلستان به صورت الکترونیکی در مصرف بیش از ۴۵۰ هزار برگ کاغذ صرفه جویی شد.

رئیس شورای حل اختلاف استان گلستان گفت: سامانه ثبت نام الکترونیکی (ثنا) از آذرماه سال ۱۳۹۵ در گلستان فعال و تاکنون ۹۰ درصد اوراق از طریق این سامانه و به صورت الکترونیکی به مردم ابلاغ شده است.

وی افزود: در این سامانه، به جای فرستادن اوراق قضایی شامل ابلاغیه و احضاریه به منزل و محل کار افراد، اوراق از طریق اینترنت برای آن‌ها ارسال می‌شود.

جعفری خاطرنشان کرد: درصورتی که این اوراق به صورت دستی برای مردم ارسال می‌شد، بیش از ۴۵۰ هزار برگ کاغذ نیاز بود.

 
رئیس شورای حل اختلاف استان گلستان گفت: افزایش سرعت رسیدگی به پرونده‌ها، حفظ حریم خصوصی افراد، کاهش تجدید وقت پرونده‌ها و صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ها از جمله آثار ارسال اوراق قضایی به صورت الکترونیکی است.

جعفری در پایان با تاکید بر اینکه همه مراجعان به شورای حل اختلاف گلستان ملزم به ثبت نام در سامانه ثنا هستند، گفت: همکاران ما در شورای حل اختلاف، دادگستری‌ها و دفاتر خدمات قضایی این آمادگی را دارند که حساب کاربری ابلاغ الکترونیکی برای مراجعان ایجاد کنند.
برچسب ها:
ارسال نظر: