X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: شنبه 27 دی 1399
تعداد بازدید خبر : 84
تاریخ ثبت : شنبه, 27 دی,1399 | 09:02 ق.ظ
تاریخ انتشار : شنبه, 27 دی,1399 | 08:52 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 27 دی,1399 | 09:02 ق.ظ

آیت الله عیسی قاسم خواستار آزادی زندانیان سیاسی بحرین شد

  • آیت الله عیسی قاسم خواستار آزادی زندانیان سیاسی بحرین شد

رهبر شیعیان بحرین در پیامی با حمایت دوباره از همه زندانیان سیاسی و مدافعان حقوق بشر بحرینی تاکید کرد که آنها در قلب مردم غیور بحرین جای دارند و مردم این زندانیان را فراموش نمی‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر ، آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین با صدور بیانیه‌ای بازداشت «شیخ زهیر عاشور» از مدافعان حقوق ملت بحرین از سوی رژیم این کشور را محکوم کرد و اظهار داشت : شیخ زهیر عاشور یکی از بارزترین کسانی است که خواهان احقاق حقوق ملت بحرین و در صدر آنها حقوق سیاسی است.
بر اساس گزارش بحرین الیوم، وی با تاکید بر اینکه شیخ عاشور از غیورترین فرزندان ملت بحرین در احقاق حق و مقابله با باطل است، هشدار داد:هرگونه آزار و اذیت و محدودیت علیه شیخ زهیر و دیگر زندانیان سیاسی برادرش "آزار و اذیت و انتقام از همه آزادگان ملت بحرین و نادیده گرفتن حقوق آنها است".
رهبر شیعیان بحرین بر اهمیت اهتمام ملت بحرین به فرزندان مدافع حقوق بشری خود تاکید کرد و آزادی زندانیان سیاسی را حق همه ملت آزاده بحرین بر گردن دولت این کشور دانست.
وی تصریح کرد: همه آنها در قلب ملت و دوستدارانش جای دارند و همه آنها برای ملت جانفشانی می‌کنند و ملت غیورشان، آنها را فراموش نمی‌کنند.
رژیم بحرین شیخ زهیر عاشور را ۶ ماه پیش بازداشت کرده و تاکنون اعضای خانواده وی هیچ خبری مبنی بر سالم بودن این شیخ مظلوم دریافت نکرده‌اند.
 

ارسال نظر: