X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: شنبه 31 شهریور 1397
تعداد بازدید خبر : 60
تاریخ ثبت : شنبه, 31 شهریور,1397 | 10:50 ق.ظ
تاریخ انتشار : شنبه, 31 شهریور,1397 | 10:50 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 31 شهریور,1397 | 10:50 ق.ظ

حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز /افزایش تعداد شهدا به 24 تن و مجروح شدن 60 تن

  • حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز /افزایش تعداد شهدا به 24 تن و مجروح شدن 60 تن
حمله تروریستی اهواز

در جریان برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز حمله تروریستی به وقوع پیوست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، در جریان برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز حمله تروریستی به وقوع پیوست.

بر اساس گزارش شبکه خبر، در اوایل رژه نیروهای مسلح در اهواز، از پارکی که در پشت محل برگزاری رژه بود، چند عنصر مسلح تکفیری، شروع به تیراندازی کردند که با سد نیروهای امنیتی مواجه شدند.

این حمله تروریستی تلفاتی نیز داشته است، اما هنوز از آمار شهدا و زخمی‌ها اطلاعی در دست نیست.

طبق اخبار تکمیلی، چند عنصر مسلح تکفیری، رژه نیروهای مسلح در اهواز و مردم حاضر را به رگبار بستند؛ در این حمله تروریستی، شماری به شهادت رسیده و عده‌ای زخمی شدند.

تیم تروریستی پس از تیراندازی به سوی مراسم رژه از محل گریخته‌ و در حال حاضر نیروهای امنیتی در تعقیب آنها هستند

علی حسین حسین‌زاده معاون سیاسی استانداری خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره آخرین وضعیت حادثه تروریستی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح اهواز گفت: تروریست‌ها 4 نفر بودند که در پی این حادثه کور و بزدلانه 10 نفر شهید و 21 نفر هم مجروح شدند.

وی افزود: تعداد شهدای ما در حال افزایش هستند و وضعیت برخی مجروحین وخیم گزارش شده و احتمال افزایش شهدا وجود  دارد.

معاون سیاسی استانداری خوزستان ادامه داد: در این بین یک نفر هم خبرنگار بوده که شهید شده است. تروریست‌ها 4 هم نفر بوده‌اند که 2 نفر کشته و 2 نفر دستگیر شده‌اند.

افزایش تعداد شهدا در حادثه تروریستی اهواز

بر اساس آخرین خبرها، سردار شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اشاره به حمله تروریستی امروز به رژه نیروهای مسلح در اهواز، گفت: حدود ساعت 9 صبح امروز 4 تروریست که سلاح‌های خود را از قبل در محل رژه مخفی کرده بودند، به سمت مردم شلیک کردند و تاکنون بر اثر این حمله تروریستی  15 نفر به شهادت رسیده‌اند.

وی با بیان اینکه یکی از شهدا، کودک است، افزود: چون وضع برخی مجروحان خوب نیست، نمی‌توان آمار قطعی از تعداد شهدا داد اما تا این لحظه، آمار نهایی 15 شهید است.

این در حالی است که یک منبع آگاه به خبرنگار ایرنا گفت: تعداد شهدای حادثه تروریستی صبح روز شنبه در اهواز به 24 نفر رسید و احتمال افزایش این تعداد نیز به دلیل وخامت حال مجروحان وجود دارد.

این منبع افزود: بیش از 53 نفر نیز در این حادثه تروریستی زخمی شده اند که به بیمارستانهای مختلف اهواز منتقل شده و تحت درمان قرار گرفته اند.

در همین حال رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز از آماده‌باش کلیه مراکز درمانی و بیمارستان‌ها برای درمان و ارائه هرگونه خدمات به مجرومان و آسیب‌دیدگان حادثه تروریستی امروز خبرداد و گفت: براساس آخرین آمار تاکنون 60نفر در حادثه امروز مجروح شده‌اند.

برچسب ها:
ارسال نظر: