X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 12 اسفند 1399
تعداد بازدید خبر : 103
تاریخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 12 اسفند,1399 | 03:04 ب.ظ
تاریخ انتشار : ﺳﻪشنبه, 12 اسفند,1399 | 02:55 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 12 اسفند,1399 | 03:06 ب.ظ

بیش از 400 نماینده اروپا خواستار توقف شهرک‌سازی‌های اسرائیل شدند

  • بیش از 400 نماینده اروپا خواستار توقف شهرک‌سازی‌های اسرائیل شدند

بیش از 400 قانونگذار اروپایی در نامه‌ای خواستار توقف شهرک‌سازی‌های رزیم صهیونیستی در اراضی فلسطینی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، بیش از 400 قانونگذار اروپایی در نامه‌ای از کشورهایشان خواستند تا از  دولت امریکا برای توقف شهرک‌سازی‌های  اسرائیل در اراضی فلسطینی بهره‌برداری کنند.

بر اساس گزارش میدل ایست نیوز، 442 نماینده و عضو مجلس سنا در 20 کشور اروپایی این نامه را امضا کرده و به وزارت امور خارجه کشورهای مختلف اروپایی ارسال کردند.

قانون‌گذاران اروپایی از جمله «جرمی کوربین»، نماینده مجلس عوام انگلیس و رهبر سابق حزب کارگران و «جان لوک میلاچون»، عضو پارلمان فرانسه در این نامه نوشتند: روشن است که تحولات میدانی نشانگر واقعیتی فزاینده در تحمیل  الحاق کرانه باختری به اسرائیل است به ویژه که اخیرا روند شهرک‌سازی‌ها و تخریب خانه‌های فلسطینی‌ها گسترش یافته است.

‌قانون‌گذاران اروپایی در ادامه افزودند: علی‌رغم اپیدمی کرونا، در سال گذشته شاهد بزرگترین عملیات ویران‌سازی منازل فلسطینی‌ها در چهار سال گذشته بودیم.

قانون‌گذاران اروپایی در پایان درخصوص وضعیت نوار غزه، گفتند: وضعیت این منطقه هر لحظه در معرض تشدید خشونت قرار دارد و علت آن به محاصره چندین ساله و شدید نوار غزه توسط اسرائیل باز می گردد.

در حال حاضر در کرانه باختری و بیت المقدس علاوه بر حدود ۳,۱ میلیون فلسطینی، بیش از ۶۷۵ هزار اسرائیلی در شهرک‌هایی زندگی می‌کنند که براساس قوانین بین‌المللی غیرقانونی است.

 

ارسال نظر: