X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: یکشنبه 17 اسفند 1399
نماینده پارلمان اروپا:
تعداد بازدید خبر : 173
تاریخ ثبت : یکشنبه, 17 اسفند,1399 | 11:10 ق.ظ
تاریخ انتشار : یکشنبه, 17 اسفند,1399 | 11:01 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه, 18 اسفند,1399 | 12:10 ب.ظ

تحریم‌های امریکا علیه کشورها "تروریسم اقتصادی" است

  • تحریم‌های امریکا علیه کشورها "تروریسم اقتصادی" است

عضو پارلمان اروپا گفت: اعمال تحریم های غیرقانونی علیه کشورها، ازجمله ایران، تروریسم اقتصادی است که زندگی انسان ها را از بین می برد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، «میک والاس» نماینده ایرلندی پارلمان اروپا در پیامی توئیتری نوشت: آمریکا در حال حاضر علیه 38 کشور در جهان تحریم اعمال کرده که نوعی تروریسم اقتصادی به شمار می‌آید و اتحادیه اروپا در بسیاری از این تحریم‌ها آمریکا را همراهی کرده است.
 

این نماینده پارلمان اروپا در ادامه پیام خود به کوبا نیز اشاره کرد که با وجود آنکه تحت تحریم‌های آمریکا قرار دارد اما به بیش از 39 کشور جهان تیم پزشکی برای مقابله با همه‌گیری ویروس کرونا اعزام کرده است.
 

وی همچنین در پیام خود آورده است: آمریکا و اتحادیه اروپا به شکلی روز افزون در حال استفاده از تحریم به عنوان سلاحی علیه کشورهایی هستند که در برابر آنها سر خم نمی کنند. این تحریم ها بدون تائید سازمان ملل، چه علیه ونزوئلا باشد و چه سوریه، ایران یا کوبا "تروریسم اقتصادی" است که زندگی انسان ها را نابود می کند.
 

این عضو پارلمان اروپا همپنین در توئیت خود یک ویدئو منتشر و در آن تاکید کرد که تحریم های یک جانبه نقض آشکار حقوق بین الملل است.

 

ارسال نظر: