X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: دوشنبه 18 اسفند 1399
تعداد بازدید خبر : 100
تاریخ ثبت : دوشنبه, 18 اسفند,1399 | 03:13 ب.ظ
تاریخ انتشار : دوشنبه, 18 اسفند,1399 | 02:40 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه, 18 اسفند,1399 | 03:13 ب.ظ

احداث ۳۴ هزار واحد مسکونی برای محرومان

  • احداث ۳۴ هزار واحد مسکونی برای محرومان

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: با تفاهم بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، کمیته‎امداد و بهزیستی ۳۴ هزار خانه برای محرومان و معلولان تحت پوشش این نهادها ساخته خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، پرویز فتاح در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۰ طرح کشاورزی بنیاد مستضعفان، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: این تفاهم نامه ها برای ساخت ۲۰ هزار واحد با بنیاد مسکن، ۱۰ هزار واحد با کمیته امداد و برای مددجویان این نهاد و ساخت ۱۴ هزار واحد هم از با بهزیستی امضا کرده ایم که از این تعداد ۱۰ هزار واحد تحویل شده است.
 

وی با اشاره به گام‌های اساسی بنیاد مستضعفان برای مسکن دار کردن محرومان، یادآورشد: احداث مسکن محرومان در سال ۱۴۰۰ نیز جزو برنامه های این بنیاد قرار دارد.
 

رییس بنیاد مستضعفان همچنین بااشاره به افتتاح ۱۰ طرح کشاورزی، باغداری و گلخانه ای از طریق ویدئو کنفرانس به طور همزمان در هفت استان کشور، گفت: با افتتاح این طرح ها یک‌هزار و ۵۰ هکتار از زمین های کشاورزی زیر کشت پسته، زیتون، گردو و صیفی جات رفت و حدود ۱۰ هزار تن به ظرفیت تولید این محصولات اضافه شد.
 

وی با تاکید بر اینکه در بحث امنیت غذایی جدی هستیم، خاطرنشان کرد: امنیت غذایی به امنیت ملی و نظام گره خورده است و دشمنان از این خلاء سوءاستفاده می کنند بر همین اساس در تامین غذا باید تا می‌توانیم به سمت خوکفایی برویم و با وجود اینکه در بخش هایی به این هدف رسیده ام و در جاهایی نیز عقب هستیم.
 

فتاح بااشاره به عزم نظام در سطح دولت، مجلس و مسوولان به استفاده از تکنولوژی های نوین با راندمان بالا، تصریح کرد: بنیاد مستضعفان نیز در این زمینه کنار بقیه نهادها است تا سرمایه گذاری بیشتری انجام شود و منافع حاصل از این طرح ها بخشی به سمت توسعه مجدد و بخشی به سمت محرومان و مستضعفان هدایت شود.
 

وی یادآورشد: محصولات گلخانه ای این بنیاد در کرمان ۱۵ هکتار است که تا ۹۰ درصد آنها صادر می شود، ۱۰۰درصد محصولات گلخانه ای این بنیاد در ساری صادر می شود و مشتریان آنها را پیش خرید می کنند چراکه از نظر ارگانیکی تست شده است.

 

ارسال نظر: