X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: دوشنبه 30 فروردین 1400
سخنگوی وزارت خارجه ایران:
تعداد بازدید خبر : 90
تاریخ ثبت : دوشنبه, 30 فروردین,1400 | 02:09 ب.ظ
تاریخ انتشار : دوشنبه, 30 فروردین,1400 | 01:56 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : دوشنبه, 30 فروردین,1400 | 02:09 ب.ظ

آزادی و انتقال زندانیان ایرانی یکی از دستاوردهای سفر رئیس قوه قضائیه به عراق است

  • آزادی و انتقال زندانیان ایرانی یکی از دستاوردهای سفر رئیس قوه قضائیه به عراق است

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سفر آیت الله رئیسی به عراق سفر موفقی بود که یکی از دستاورد‌های آن سفر، آزادی و انتقال بیش از ۴۰ نفر از زندانیان ایرانی برای گذراندن ادامه محکومیت خود در ایران و یا آزادی به دلیل تمام شدن دوران محکومیت‌شان بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، «سعید خطیب‌زاده» امروز دوشنبه در نشست خبری خود در پاسخ به اینکه سفر اخیر آیت‌الله رئیسی به عراق و تعاملات دستگاه قضا و وزارت خارجه را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ اظهار داشت:  سفر آیت الله رئیسی به عراق سفر موفقی بود؛ یکی از دستاورد‌های آن سفر آزادی و انتقال بیش از ۴۰ نفر از زندانیان ایرانی برای گذراندن ادامه محکومیت خود در ایران و یا آزادی به دلیل تمام شدن دوران محکومیت‌شان بود.


سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: البته ما زندانیان دیگری هم در عراق در اقلیم کردستان داریم که در تلاش هستیم با اتفاقاتی که در این سفر انجام شده است، آن‌ها هم به ایران منتقل شوند.

وی درباره توسعه همکاری‌های وزارت امور خارجه و قوه قضاییه افزود: همکاری و نزدیکی بیشتر قوه قضاییه با دستگاه دیپلماسی کشور، همکاری‌هایی نزدیک‌تر در حوزه‌هایی است که مستقیماً به ایرانیان برمی‌گردد و تا الان هم ما توانستیم در چارچوب این همکار‌های، دستاورد‌هایی را داشته باشیم.

 

برچسب ها:
ارسال نظر: