X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: پنجشنبه 06 خرداد 1400
تعداد بازدید خبر : 101
تاریخ ثبت : شنبه, 08 خرداد,1400 | 01:57 ب.ظ
تاریخ انتشار : پنجشنبه, 06 خرداد,1400 | 01:53 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : یکشنبه, 09 خرداد,1400 | 04:10 ب.ظ

امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین اندیشکده حقوق بشر و شهرداری مشهد

  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین اندیشکده حقوق بشر و شهرداری مشهد

اندیشکده حقوق بشر و شهروندی دانشگاه امام صادق(ع) و شهرداری مشهد امروز دو تفاهم نامه همکاری مشترک در شهر مشهد مقدس امضاء کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، امروز در همایشی اندیشکده حقوق بشر و شهروندی دانشگاه امام صادق(ع) و شهرداری مشهد مقدس دو تفاهم نامه مشترک با موضوعات حقوق شهروندی و زائران آقا ابا الحسن علی ابن موسی الرضا علیه السلام در مشهد امضاء کردند.

امضاء تفاهم نامه همکاری بین اندیشکده حقوق بشر و شهرداری مشهد همچنین همزمان با این همایش یک روزه دفتر حقوق بشری و شهروندی استان خراسان رضوی نیز در مشهد مقدس افتتاح شد.
 

مدیر اندیشکده حقوق بشری و شهروندی خراسان رضوی در این مراسم گفت: اندیشکده حقوق بشر و شهروندی دانشگاه امام صادق(ع) یک مجموعه نوپا محسوب می‌شود که در راستای راهبردهای ابلاغی مقام معظم رهبری شکل گرفته است.
 

محمد مهدی غمامی افزود: این اندیشکده با همکاری دانشکده های حقوق، ارتباطات و مدیریت تشکیل شد و به این نتیجه رسید تا در استان ها دفاتری ایجاد و پازل حل مشکلات مردم را با توجه به رویکرد مسائل هر استان تکمیل و حل و فصل کند.
 

وی ادامه داد: اندیشکده حقوق بشر و شهروندی تاکنون رویدادهای متعددی برگزار کرده که یکی از مهم‌ترین‌ آن‌ برگزاری رویداد ایده‌پردازی احیای حقوق عامه تحت عنوان «مردم» است که حدود ۵۰ ایده در ساختارهای مختلف دریافت کرد.
 

این رویداد علمی به مدت یک روز با حضور جمعی از مسئولان دستگاه قضاء، نخبگان، مدیران شهری و اساتید دانشگاه سراسر کشور در مشهد مقدس برگزار شد.
 

ارسال نظر: