X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: شنبه 09 مرداد 1400
تعداد بازدید خبر : 110
تاریخ ثبت : شنبه, 09 مرداد,1400 | 01:59 ب.ظ
تاریخ انتشار : شنبه, 09 مرداد,1400 | 01:54 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : شنبه, 09 مرداد,1400 | 01:59 ب.ظ

افشای شرایط اسفناک زندان های رژیم صهیونیستی

  • افشای شرایط اسفناک زندان های رژیم صهیونیستی
کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطینی در بیانیه‌ای از شرایط غیرانسانی بازداشت و بازجویی زنان فلسطینی در زندان "دامون" رژیم صهیونیستی پرده برداشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطینی در بیانیه‌ای از شرایط غیرانسانی بازداشت و بازجویی زنان فلسطینی در زندان "دامون" رژیم صهیونیستی پرده برداشت و سرگذشت "مُنی قعدان" بانوی ۵۰ ساله فلسطینی را که سه ماه پیش برای بار دوم در خانه خود در جنین بازداشت شد، به عنوان نمونه ذکر کرده است.

قعدان درباره شرایط بازداشت خود به این کمیته گفت شمار زیادی از نیرو‌های ارتش رژیم اشغالگر صبح زود برای بازداشت او به خانه اش یورش بردند و من از تعداد زیاد نظامیان غافلگیر شدم. سپس مرا با دستبند پلاستیکی و چشم بند به یکی از پادگان‌های ارتش منتقل کردند و تا ۲۲ روز متوالی از ساعت هشت و نیم صبح تا ساعت چهار بامداد روز بعد مورد بازجویی قرار گرفتم. در طول زمان بازجویی نیز به انواع شکنجه‌های روحی از جمله بازداشت اعضای خانواده به ویژه برادرش که بعد‌ها بازداشت شد، تهدید می شدم.

قعدان شرایط سلول‌های انفرادی زندان "الجمله" را بسیار سخت و خارج از تصورات یک انسان معمولی توصیف کرد و گفت این ششمین باری است که من بازداشت می شوم و در مجموع تاکنون هشت سال را در زندان‌های رژیم اشغالگر سپری کرده ام.

در زندان "دامون" ۴۰ زن فلسطینی با شرایط بسیار دشوار در اسارت به سر می‌برند و برخی از آن‌ها به مجازات طولانی مدت زندان از جمله ۱۶ سال محکوم هستند.
ارسال نظر: