X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: پنجشنبه 21 مرداد 1400
تعداد بازدید خبر : 29
تاریخ ثبت : پنجشنبه, 21 مرداد,1400 | 07:09 ب.ظ
تاریخ انتشار : پنجشنبه, 21 مرداد,1400 | 07:03 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : پنجشنبه, 21 مرداد,1400 | 07:09 ب.ظ

انتقال ۴ محکوم ایرانی به کشور

  • انتقال ۴ محکوم ایرانی به کشور
رئیس کمیته انتقال محکومان جمهوری اسلام ایران گفت:در پی رایزنی‌های مقامات وزارت امورخارجه و دادگستری ایران وگرجستان و درچارچوب فعالیت‌های بشردوستانه چهارمحکوم ایرانی که دوران محکومیت خود را درزندان های گرجستان می‌گذراندند به کشور منتقل شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، محمود عباسی افزود: اتهام این افراد قاچاق مواد مخدر، تظاهرات مستانه، درگیری با پلیس است که این محکومان باید ادامه محکومیت خود را در زندان های کشور بگذرانند.

معاون حقوق بشرو امور بین الملل وزیر دادگستری ضمن قدردانی از مقامات کنسولی وزارت امور خارجه، سفیر ایران در تفلیس، سازمان هواپیمایی کشوری، حفاظت پرواز، اعضای کمیته انتقال محکومان، پلیس بین الملل، مشاور معاونت حقوق بشر و امور بین الملل وزارت دادگستری که در این شرایط سخت و توام با پاندومی کرونا مسئولیت انتقال این محکومان را بر عهده داشته‌اند ابراز امیدواری کرد که پیشگیری از وقوع جرم و رعایت قوانین و مقررات دیگر کشورها وجهه همت هموطنانی قرار گیرد که به دیگر کشورها سفر می‌کنند.

وزارت دادگستری گرجستان به رغم فقدان معاهده حقوقی و قضایی بین دو کشور در چارچوب عمل متقابل و اقدام بشر دوستانه محکومان ایرانی را تحویل داده‌اند.
برچسب ها:
ارسال نظر: