X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: چهارشنبه 23 آبان 1397
تعداد بازدید خبر : 83
تاریخ ثبت : چهارشنبه, 23 آبان,1397 | 04:48 ب.ظ
تاریخ انتشار : چهارشنبه, 23 آبان,1397 | 04:48 ب.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : چهارشنبه, 23 آبان,1397 | 04:48 ب.ظ

دیدار دادستان کل جمهوری ارمنستان با دادستان کل کشور

  • دیدار دادستان کل جمهوری ارمنستان با دادستان کل کشور
دیدار دادستان کل ایران و ارمنستان

صبح امروز دادستان کل جمهوری ارمنستان و هیات همراه با حجت الاسلام و المسلمین منتظری دیدار کرد.

صبح امروز آرتور داوتیان، دادستان کل جمهوری ارمنستان با حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور، دیدار کرد.

دادستان کل کشور با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در حوزه قضائی تعامل و همکاری بیشتری داشته باشیم، اظهار کرد: در این چهار دهه جمهوری اسلامی ایران در جهت حفظ استقلال و آزادی هزینه‌های فراوانی داده است و همه افرادی که پیش از انقلاب اسلامی در ایران منافع بادآورده‌ای داشتند در طول این مدت تمام توانشان را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی به کار برده‌اند که در راس همه این دشمنی‌ها رژیم استکباری آمریکا و عوامل منطقه‌ای آن قرار دارند.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری ادامه داد: از جمله مشکلاتی که به زعم خود برای ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران در نظر گرفتند مساله تحریمی است که در سال‌های متوالی ادامه داشته است؛ اخیرا نیز آمریکا با خارج شدن از برجام به صورت یکطرفه آن را نقض و تحریم‌های خود را تشدید کرده است.

وی تصریح کرد: تصور غلط دشمن این است که فکر می‌کنند قادر هستند ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران را با تحریم در برابر خواسته‌های نامشروع خود تسلیم کنند؛ اما ملت ما ملتی است که در طول این چهل سال با همه این تحریم‌ها ایستادگی کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری با بیان اینکه تحریم‌های دشمن علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران زمینه رشد و پیشرفت کشور را در زمینه‌های مختلف همراه داشته است گفت: اگرچه تحریم مشکلاتی ایجاد کرده و می‌کند، اما این مشکلات خود موجب رشد و پیشرفت ملت می‌گردد، زیرا رشد و پیشرفت از نگاه جامعه شناسی زمانی محقق می‌شود که افراد با مشکلات مواجه شوند؛ لذا ملت ما در برابر این مشکلاتی که دشمن برایش ایجاد می‌کند آبدیده‌تر خواهد شد.

وی در این بخش از سخنان خود با اشاره به همکاری خوب دو کشور از همکاری های طرف ارمنستانی قدردانی کرد.

در این بخش از دیدار دادستان کل ارمنستان بیان کرد: ما به عنوان کشور دوست و همسایه تمام مسائلی که در مورد ایران در جریان است پیگیری می‌کنیم و برای شکوفایی و حل مسائل مربوط به ایران مشتاق هستیم.

وی  گفت: ارتباط تنگاتنگ می تواند به تسریع این مسائل کمک کند.

در پایان این دیدار دو طرف تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

منبع: خبرگزاری میزان
برچسب ها:
ارسال نظر: