X
GO
اخبار
تاریخ انتشار: ﺳﻪشنبه 02 آذر 1400
تعداد بازدید خبر : 284
تاریخ ثبت : ﺳﻪشنبه, 02 آذر,1400 | 09:44 ق.ظ
تاریخ انتشار : ﺳﻪشنبه, 02 آذر,1400 | 09:00 ق.ظ
تاریخ آخرین بروزرسانی : ﺳﻪشنبه, 02 آذر,1400 | 06:23 ب.ظ

نایب قهرمانی بانوان تکواندوکار ناشنوای ایران در مسابقات جهانی

  • نایب قهرمانی بانوان تکواندوکار ناشنوای ایران در مسابقات جهانی

تیم ملی کیوروگی بانوان ناشنوای ایران نایب قهرمان مسابقات قهرمانی جهان تکواندو ۲۰۲۱ ناشنوایان شد ، تیم روسیه قهرمان شد و اوکراین به مقام سوم رسید.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، در ادامه رقابت‌های قهرمانی تکواندو ناشنوایان جهان که به میزبانی کشورمان در حال برگزاری است، تیم ملی بانوان کیوروکی ناشنوای ایران نایب قهرمان شد و تیم‌های روسیه و اکراین در جایگاه اول و سوم قرار گرفتند.

 این رقابت‌ها با حضور ۴۱ تکواندوکار از کشورهای اکراین، روسیه، ایران، ترکیه، قزاقستان،  کره جنوبی، کرواسی، قرقیزستان و ازبکستان امروز، دوشنبه، اول آذر در خانه تکواندو آغاز شد و در پایان تیم روسیه در جایگاه قهرمانی قرار گرفت و تیم ایران نایب قهرمان و اکراین سوم شد.
 

در پایان این دوره از رقابت‌ها، در وزن ۴۹- کیلوگرم مرضیه خوش‌احوال در دور اول استراحت داشت، در بازی دوم برابر قزاقستان ۱۶ بر پنج به پیروزی رسید و پس از شکست برابر حریف روسی به مدال برنز رسید.
 

دیگر نمایندگان ایران از جمله فاطمه درشتی، نسیبه شهبازی و فاطمه توکلی مدال برنز و پرستو باقری و حمیده شبانپور مدال نقره را توانستند در این دور از رقابت ها از آن خود کردند .

 

ارسال نظر: