X
GO
اخبار
رئیس مرکز وکلا: تنوع نظام‌ حقوقی کشور‌ها موجب گفتمان‌سازی جهانی خواهد شد
رئیس مرکزوکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در اختتامیه اجلاس اتحادیه وکلا و حقوقدانان در روسیه گفت: تنوع نظام‌های حقوقی کشور‌های عضو بریکس موجب گفتمان سازی جهانی خواهد شد.
یکشنبه، 01 مهر 1403 - 13:50
قانون ظالمانه دولت انگلیس برای «افزایش فقر کودکان»
فرزندان دوم و پس از آنها در خانواده های کم درآمد در انگلیس از حمایت های تامین اجتماعی محروم می شوند.
یکشنبه، 01 مهر 1403 - 13:46
دستور رئیس قوه قضاییه برای بررسی سریع ابعاد حادثه معدن زغال سنگ طبس
رئیس قوه قضاییه طی تماسی با رئیس کل دادگستری استان خراسان جنوبی به وی دستور داد به سرعت ابعاد مختلف حادثه معدن زغال سنگ طبس مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.
یکشنبه، 01 مهر 1403 - 11:41
واکنش کارشناسان حقوق بشر سازمان ملل به انفجار پیجرها و بی‌سیم‌ها در لبنان
جمعی از کارشناسان حقوق بشر سازمان ملل متحد «دستکاری مخرب هزاران پیجر الکترونیکی و بی‌سیم» برای انفجار همزمان در سراسر لبنان و سوریه را نقض «وحشتناک» قوانین بین المللی خوانده و آن را محکوم کردند.
یکشنبه، 01 مهر 1403 - 10:55
نماینده دائم ایران در سازمان ملل: روش حمله تروریستی به لبنان، وحشیانه و بزدلانه و بی‌سابقه بود
نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل با بیان اینکه روش حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به لبنان، وحشیانه و بزدلانه و بی‌سابقه بود گفت: این جنایات هولناک بار دیگر نشان می‌دهد که مقامات رژیم اسرائیل هیچ قصدی برای پایبندی به هنجار‌های بین‌المللی یا به اصطلاح مذاکرات آتش‌بس، که ایالات متحده در ای...
شنبه، 31 شهریور 1403 - 21:45
اعلام حمایت ایران از تلاش های سازمان ملل در سوریه/عراقچی: حمایت غربی‌ها مانع توقف جنگ غزه است
وزیر امور خارجه ایران و نماینده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل به دیدار و رایزنی پرداختند.
شنبه، 31 شهریور 1403 - 20:21
پیشنهاد ایران برای تشکیل پارلمان قرآنی جهان اسلام
رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در سخنانی در بیستمین نشست مجمع بین المللی مسلمانان در مسکو گفت: از آنجاکه کتاب مقدس ما منادی صلح و دوستی است، پیشنهاد می کنم پارلمان قرآنی جهان اسلام برای حمایت از صلح با همکاری کشورهای مسلمان تأسیس شود.
شنبه، 31 شهریور 1403 - 16:38
ارتکاب جنایت جنگی توسط رژیم صهیونیستی با انفجار پیجرها در بیروت
در قضیه انفجار پیجرها به جهت نقض اصول بنیادین حقوق بین الملل بشردوستانه و کنوانسیون های چهارگانه ژنو و پروتکل های الحاقی آن و اساسنامه دیوان بین الملل کیفری جنایت جنگی توسط رژیم اسراییل ارتکاب یافته است و عوامل انفجارها دارای مسئولیت کیفری بین المللی می باشند.
شنبه، 31 شهریور 1403 - 12:51
رهبر انقلاب: قدرت جهان اسلام ناشی از اتحاد شیعه و سنی است
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای گفتند: علت اینکه امام بزرگوار ما از قبل از پیروزی انقلاب، این‌همه بر روی وحدت شیعه و سنی تأکید می‌کردند این است که قدرت جهان اسلام ناشی از اتحاد است.
شنبه، 31 شهریور 1403 - 10:40
موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان
در آستانه‌ سالروز میلاد حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی ص و حضرت امام صادق ع، رهبر انقلاب اسلامی با درخواست رئیس قوه قضاییه برای عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات حدود سه هزار نفر از محکومان محاکم موافقت کردند.
جمعه، 30 شهریور 1403 - 10:40
صفحه 1 از 991ابتدا   قبلی   [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  بعدی   انتها